13 Ocak 2014 Pazartesi

Lush Lemony Flutter Tırnak Eti Bakım Kremi

Let me know if you have any questions.

Bu tırnak eti kremi, bloglardan sonra alındı benim açımdan. Blogları inceliyordum sürekli görüyordum bunu. ''Amaaaan'' diyordum ''kesin tırt bir kremdir, alacağız kalacak sonra kenarda...O kadar para boşa gidecek'' diye çok düşündüm alsam mı almasam mı diye.

Şimdi şunu söylemeliyim ki ben tırnaklarımı ve hatta tırnak kenarlarımı ısırıp koparmış, bu günlere getirmiş bi insanım :P Ne yazık ki... Tabiki bu durum beni genç kız olunca çok rahatsız etmeye başladı çevre tepkilerinden dolayı. O yüzden de abartısız söylüyorum 3 günde bir kuru kuruya tırnak etlerimi keserdim. Düşünün o derece nasırlaşmıştı. Artık bir yöntem bulmam gerekiyordu sonsuza kadar bu böyle gitmezdi. Ben de baya bir araştırdım.Lush ile tanıştım ve iyiki de tanıştım.


Ürün sadece tırnak eti değil sertleşmiş her yerde kullanılıyor ve kesinlikle çok güzel sonuç veriyor. Ben hiç beklemiyordum böyle güzel olacağını. Tırnaklarımı, etlerini keşfettiğim günden beri yermişim... Bana bile faydalı oldu. Mucizevi bir şey desem yeri. Kaskatı tırnak etlerimi yumuşacık yaptı. Sanki manikürlü gibi. 

 50 gram ürün evet uzun süre idare ediyor neredeyse nisanda felan aldım ve sürekli kullanıyorum hala bu kadar:


Misler gibi limon kokuyor ürün. Çok çok fazla koku töleransı olanları rahatsız eder belki ama ben çok bayılıyorum limon da severim sorun olmuyor.

Lushın aynı zamanda ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmemesi, hayvanlar üzerinde ürün testi eden firmalarından hammadde tedarik etmemesi de benim için bir diğer artısı.


Serçe parmağıma koyduğum kadar ürünü her bir tırnağıma sürüyorum ve ışıl ışıl yumuşacık tırnak etleri ve tırnaklara sahip oluyorum. Ayrıca bence tırnaklarımı da güçlendirdi bu ürün malum limonun sertleştiren etkisinden.

Üstelik artık tırnak etlerimi çok rahatsız etmedikleri sürece kesmiyorum bile. Geriye itiyorum ve bunu sürüyorum bitti. Sanki kuaförde yeni manikür yaptırmışssınız gibi. Erkek kuzenim bile sordu nasıl dümdüz duruyor kenardaki etler diye. O derece diyeyim size. İçeriği de şu şekilde:


Tam da, tırnak etlerini kesmeyeceğim, artık nasırlaşmış tırnak etlerimden beni kurtaracak bir ürün arıyorum derken karşıma çıkan ürünü iyiki almışım. Lushın diğer ürünlerini de tek tek deniyorum bu ürün yüzünden :P  Organik şeyleri hassas cildim çok seviyor.

Her seferinde çok zam gelmese fazlaca sevineceğim ama bu ürün sürekli zamlanıyor. Şu anki fiyatı 28 liraymış ben 26 liraya almıştım.Yakında 50 lira derlerse şaşırmayacağım. Sürekli artması çok saçma, tamam güzel bir şey yaptınız da afedersiniz b.kunu çıkarmanın manası nedir? Müşteri kaybedersiniz sadece.

Buna rağmen sitesinde stoklarda tükenmiş ama Ankarada olanlar Gordion veya 365 avm deki Lush'dan alabilirler.

I had so many problems with myu cuticles and brittle nails. The lemony flutter is exactly for solving it! :) When i used it, i definetely fall in love with the product. The smell is soo good and it is very moisturising which i can not believe before i gave it.It is a cuticle butter and can be used for body as well. Also has so much beneficial ingredients. After this, it is definetely a must-have for me :) only has a little greasy feeling but absorbs very quickly. :) No problem at all. 


1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim ama listemde göremedim sizi :o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...