26 Ocak 2014 Pazar

Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalaar :) 

Yine yeni yeniden bir makyaj temizleyici ile karşınızdayım efenim. Her zamanki gibi geç kaldık ya hayırlısı. Ben iyice gözlemlemeden yazmama taraftarıyım.

Şimdi bu malumunuz ödülü bile olan Bioderma H20 nun bir nevi çakması. Hassas temizleme suyu. E benim de cildim hassas olduğuna göre, asıl bunu yazması gereken benim tamam mı, cildinize uyumsuz şeyleri deneyip duruyorsunuz, haklıyım hanımlar, dağılın :P 


Gördüğünüz gibi şişenin dibinde az kaldı, bu ikinci şişem. Benim cildim malesef elimi sürdüğümde bile kızaracak kadar hassas, ama t bölgem yağlı. Yani kısaca hassas-karma oluyor. Bir dahakine de h2o yu deneyip onu da yazacağım sonra da bi karşılaştırma yazısı gelecek. 

Bence on numara bir makyaj temizleyici. Göz makyajımı ağır yapmam ama rimeli çok severim, kesinlikle iyi temizliyor ve sabahleyin panda surat gibi göz altlarımda siyahlıkla uyanmıyorum. (en alttaki güncellemeye bir göz atın derim ;)

Cildinizi sadece bununla temizleseniz dahi su gerektirmiyor, yapış yapış his bırakmıyor koşup gideyim yıkayayım demiyorsunuz.

Cildinizin gerçekten temizlendiğini çok iyi anlıyorsunuz. Bir kat daha pamuk kullandığınızda pamukta hiç bir kalıntı görmüyorsunuz. İçerikten ben anlamam ama paraben yok, az katkı maddesi olmasından dolayı da benim gönlümü fetetti. Şöyle yazıyor arkasında da: 




Kızarıklıkları da anlık da olsa ferahlatıyor gibi bir his veriyor.
Ancak malesef bereketli bi ürün değil, hemen bitiyor.

11 lira gibi bir fiyata alıyorum ama elimde bir çok başka markanın ürünleri olduğundan tekrar almam şu an için.

EDIT: Bu makyaj temizleme suyunun ikinci şişesini kullandım ve bitirdim. Ağzı çok geniş olduğu için aşırı çabuk tükeniyor ve daha iyi ürünler kullandığım için bunun göz makyajında çok başarılı olmadığını farkettim. Ayrıca alerjik reaksiyona da sebebiyet verdiği kişileri okudum. Bana yapmadı. Yani siz denemeden bilemezsiniz.

 Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...