30 Ocak 2014 Perşembe

Down Under Naturals Fruit&Kicks Onarıcı Nem Terapisi Şampuan& Saç Kremi


Aslında Down Under Naturals Nude u çıkardığından beri kimse bu şampuanları merak dahi etmiyor ama ben yazma gereği duydum. Şu an şampuanı tamamen bitirmiş durumdayım krem ise dibinde iki kullanımlık felan kaldı.



Öncelikle şunu söyleyeyim saçlarımdan daha önce de bahsettiğim üzere kendileri kıvırcık, uzun ve kuru. Boyatmadan önce de kuruydu şimdi daha beter kuru. Kupkuru diyebiliriz. Yıpranma da malum var. Ama ben düzleştirici, maşa vs kullanmıyorum. Sadece banyo sonrası kurutma makinesi o kadar. Yani saçım yapısal olarak kuru. Elimi atarım kaskatıdır. Toplarken bile parmaklarıma dolanır.

Bu seriyi deneyim bari dedim yaban mersini ve böğürtlen içeriyormuş. Artı market şampuanlarından da artık mümkün mertebe kaçacağımdan, alternatif arıyordum.

İlk olarak söylemeliyim ki kokusu on numara. Şampuanın temizleme hissi de çok güzel. İlk seferde bile bir hayli köpürüyor ve gıcır gıcır hissi alıyorsunuz. Ama artık hepimiz biliyoruz ki köpürmesi iyi değil ki bu yoğun oranda sls içerdiğini gösteriyor. Kendi de inkar etmemiş zaten lönk diye duruyor içerikte.


He çok güzel hoş bir kokusu var orası ayrı. Ama benim için o da farketmiyor çünkü sonrasında saç köpüğü kullanıyorum. Saç köpüğnün kokusu kalıyor saçımda. Gerisi uçuyor.

Bu şampuanı kullandıktan sonra saç dökülmemde bir azalma olmadı. Aynen devam etti. Zaten kendisinin de böyle bir iddaası yok saç dökülmesini durdurur demiyor. 

Yalnıııızzz şampuan kafamdaki hafif dereceli kaşıntıyı çok azalttı. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama sanıırm kuruluktan kaşınıyordu. Şu an kuruluktan kaşınmıyor ama çok da nemlendiğini söyleyemem. Yine de herhangi bir market şampuanına bin basar. Yağlandırmadan hafif dereceli nemlendirdi ama tamamen bir çözüm yok malesef.

Bunu kullanırken aynı zamanda kremi de kullandım onun da içeriği şu şekilde :


Kremle ilgili de söylenecek çok söz yok aslında. Saçlarımı yumuşacık yaptı aktı gitti diyemeyeceğim malesef. Yine saçımın her zaman dolanan malum üst bölgesini hiç açamıyor bu kremler.Bol bol tarayarak açıp üstüne hiç maske felan kullanmadan denedim bu seriyi ve aylarca kullandım. Yani ekstra bir ürün kullanmadan, objektif olabileceğim fikirlerim bunlar.

 En azından kurutmayıp güzel temizlediği için tercih etmek istiyorsanız edilebilir, ama ben muhtemelen etmem. Elimde binbir çeşit şampuan ve saç kremi var deneyeceğim çünkü. Muhtemelen Nude u %98 doğal içerik iddaa ettiği için deneyeceğim . Rossmanndan testerını aldım, bakalım işe yarayacak mı...

Bir gün mutlaka saçıma iyi gelen şampuanı bulacağım diye ümit ediyorum :D

Bu şampuanı Ankarada yerel bir kozmetikten 13 liraya, kremi de 12 liraya almıştım diye hatırlıyorum. Zaten şu an halen o civar. Yalnız resmen yarım kilo. Şampuan da krem de yarım kilo. Az saçı olana bir sene gider herhalde. O yüzden de pahalı sayılmaz. Merak eden varsa denenesi.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...