10 Kasım 2013 Pazar

Gabrini Matte Nails 392/Golden Rose Carnival 02


Bugün göstermek istediğim renk dışardan şahane duruyordu ama sürünce beğenmedim yaa
Renk halen güzel orası ayrı. 

Gabrininin mat ojelerinin renkleri diğer Türk koleksiyonlarından daha değişik renklere sahip. Ben de zamanında bu koleksiyondan mavi, yeşil ve morunu almıştım. 

Ama bu oje normalde matlar kolay kururken hayli zor kurudu sıkıntı çıkardı anlamadım. Sürdükten yarım saat sonra bi yerlere dokunmuş olmama rağmen hep tırnak izi benzeri bir şey oluşmuş üzerinde. 

Golden Roseun carnival koleksiyonu da çıkalı çok oldu. 02 Rengini aldım ancak bir türlü sıra gelmemişti. Çok da bayıldım mı? Hayır, olmasa da olur yani.İçinde beyaz ve uçuk yeşil tonlarda pullar var.Yeşilin üstüne gidebileceğini düşündüm ancak bu kadar oldu. 

(without flash, daylight)

Şunlar da şişenin duruşları :

(closed place with flash)

Şurada da flaşlı ev içindeki hali var  ayrıca unutmadan.. Bugün 3. gün ve parlama yaptı her mat oje gibi :)


(closed place, with flash)

Let me know if you have any questions.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...