5 Kasım 2013 Salı

Essence 143 i'm the boss//Essence Nail Art Freestyle& Tip Painter 03 Silver Surfer



Essence'in i'm the boss ojesi, çok merak ettiğim bir ojeydi. Koyu renk ojelere ilgim büyük, malum. Fazla da internette swatchlarını göremiyordum. Ama oje beni şaşırttı. Şişede durduğu kadar güzel durmuyor çünkü.

Yakından baktığınızda şişenin içinde mavi, pembe, sarı ışıltılı pullar var .. Çok güzel görünüyor ama tırnakta bunu görmek imkansız. Fotoğraflarda da yakalayamadım ben.

(photo without flash, daylight)

8 ml lik şişelerin her biri 2.5 TL. Tombul tombul stili ile de çok beğeniyorum ben şişe tasarımını.Kapağına da oje ile aynı renkte tasarlamışlar ki, çok akıllıca.Fakat Essence in çoğu ürününde tutsa da bunda tutmuyor bire bir kapak ile gerçekteki renk.

Üzerine de yine aynı markanın nail art ojesi silver surfer ile şöyle beşli, çiçeğimsi anlamsız bir desen yaptım :)) Çünkü gözüme çok sönük göründü tek başına renk.

(photo with flash, artificial light)


 
(Daylight without flash)
 Bu da şişelerin görüntüsü.

Ayrıca oje Alman marka ve Avrupanın bir çok yerinde de bulabilmek mümkün.

 Essence ojelerin bir güzelliği de fırçasının yeni sally hansen serisi gibi büyük olması. Sürerken kolaylık sağlıyor. Şu şekilde fırçası da: 

(artificial light with flash)

Bu essence colour&go ojelerin tek sıkıntısı uçlardan hemen soyulma yapması. Türlü çeşit base coat ve top coat ile denedim yok anacım yok, her rengi soyulma yapıyor mutlaka.Aynı gün soyulma yapıyor. Umarım diğer serilerde de aynı problem yoktur.

Nail art ojesini çok beğendim ama...Bende golden rose ve gabrini vardı ikisinin de gümüş nail art ojesi bozulmuştu şükür bunda öyle bi problem olmadı. Bunu İtalyadan getirdi annem. Son kalanlardan mı aldı ne yaptı bilmiyorum fırçanın ucu bozuk çıktı. Neyse kestim ben onu sorun çözüldü. Burda da gördüm tüm gratislerde. 6.5 liraydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam. 

Ayrıca yoğunluğu golden roseun  gümüş nail art ojesinden daha yoğun pigmentli olduğu için çok daha hoşuma gitti.

Bu da şöyle bir fotoğraf:
(daylight without flash)

He bir de neredeyse unutuyordum.. Oje, telefon kamerasının ışığı ile mavi çıktı ama alakası dahi yok bu renkle. Gölgede neredeyse çok koyu gri gibi bir renk bu. Mavilik yok. Belki tırnakta gözükmeyen pulların yansımasıdır bilemiyorum.

O da bu şekilde:
(phone camera, dark room with flash)


Let me know if u have any questions.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...