8 Kasım 2013 Cuma

Deborah Milano BB Nail Foundation--Flormar 424



Bugün çoktandır aklımda olan ve uzun süredir kullandığım Deborah Milano Tırnak Fondöteninden bahsetmek istiyorum. Fırçası ve şişesi şu şekilde :

(closed place without flash)

Açıkcası ben ciddi anlamda blog takip etmeme rağmen bu bana geldiğinde henüz tırnak fondöteni diye bir şey duymamıştım. Sonrasında kullanmaya başladıkça iyi ki gelmiş dediğim ürünlerden oldu kendisi. 

İki rengi varmış biri beige biri rose. Bende bulunan rose ve tam istediğim gibi diyebilirim. Çakışma yapmadı. Normalde fazla açık renkler de sevmememe rağmen bu göze batmıyor. Defalarca da soran oldu rengin numarasını ve markasını. 

Ürünü koyu renk ojelerimin altına kullandığımda hiç bir şekilde ojenin rengini tırnağa geçirmiyor tam bi bariyer oluşturuyor. Tek başına ise iki katta opaklaşıyor acil dışarı çıkmam gerektiğinde yok base coat üstüne iki kat oje üstüne top coat diye uğraşmama gerek kalmadan sadece bundan iki kat sürüyorum hem temiz şık bir görünümü var hem de vakitsizliğe bire bir diyebilirim.

Ayrıca uzun süreli kullanımda sanırım içerisinde bulunan e,f vitaminlerinden dolayı tırnağımda esneme ve yüzeyi pürüzsüzleştirme hissettim. Kullanıma uzun süre hiç ara vermeden devam etsem belki de kalıcı olurdu ama ben ara ara farklı base coatlar da kullandım. Zaten fazla da kıyamıyorum :) 

Bir gün dışarı çıkarken azıcık renk katmak için flormarın  424 numaralı ojesiyle denedim.:


(closed place without flash)

Üzerine nokta koyma aleti ile şu şekilde oldu ve beğendim sanki :

(closed place without flash)


(closed place without flash)

Anlayacağınız ben bu üründen ciddi manada memnunum ama bana geldiğinde çok pahalı fiyata almıştı ailem. İlk zamanlarda alındı. Çok kızdım o yüzden ama şu an ciddi manada fiyatında düşüş var. Almak isteyenler Şuradan takip edebilirsiniz burada indirimde sanki.

Deborah Milano BB Nail foundation i used in these manicure. It should be used as a base coat or with the nail polishes as well. It contains vitamin e, f and mica which are healty for ur nails. There are two choice if u want to buy: rose and beige colors.This one is rose. It turns opaque when using 2 coats.It could be a good choice as a base coat when u want to apply dark colors.

 I used many times for my manicure and can say that it helps ur nails looks more healty . If u use one more it helps ur nails more flexible. 

I used a dotting tool to do dots when got bored from manicure. Flormar 424 i used for it and it gave a cute and clean look. Hope u love it :)
Let me know if u have any questions.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...