20 Eylül 2013 Cuma

Diadermine High Tolerance Makyaj Temizleyici Jel


Slmlar
Ne zamandır hem uygun hem de bana uyan bir makyaj temizleyici arıyordum. Cildim karma ancak yanak bölgem aşırı hassas, ne sürsem kızarıklık yapıyor bu da düşük töleranslı ciltler için diye gittim bunu aldım.

Serinin kremi de var  ancak daha kullanmaya başlamadım. Seri gece-gündüz kremleri ve temizleme jeli üçlüsü şeklinde.

Benim çok uzun zamandır kullandığım makyaj temizleyicisi.



Bu ürünü aldıktan sonra diğer bloglardan takip ettim ancak bloggerlar ikiye bölünmüş bu konuda. Kimi beğenmiş kimi beğenmemiş ben beğenenler arasındayım. 

Jel yapıdaki ürün silikon, parfüm, paraben içermiyor. Koku yok gibi, beni hiç rahatsız etmedi. 200 ml  de baya gitti, gördüğünüz gibi az kaldı, ikinci şişeyi aldım. Ama o kadar çok makyaj yapan bir insan değilim onu da belirteyim. Göz kalemi rimel o kadar...Yine de makyaj yaptığım özel günlerde de fondöteni pudrayı eyelinerı bile rahatlıkla temizledi. 

Benrinin kare pamukları ile ilk kabasını alıp diğer tarafıyla da bir kez daha üstünden geçerek yapıyorum temizliği. Daha sonrasında da lavabo başında azıcık ürünü dairesel harektelerle dağıtıp yıkıyorum cildimi.

İçeriğinde 10 tane felan madde var, diğer temizleyicilere baktım maşallah liste var hepsinde. Nedense bana bu daha güvenilir geldi.İçeriğinden hiç anlamasam da :D Tek bildiğim şu rosa damascena flower dediği, Kızarıklığa engel olan ürün diye biliyorum onu. Her neyse..



       Tek sıkıntısı göz. Gözde biraz zorluyor. Pamuğa sıkıp göz üzerinde bir süre bekletirseniz daha kolay çıkıyor.Gözüme çok kaçırmadığım sürece yanma yapmıyor. Yüzümü temizlerken hassas olan kısımlarda azıcık yanma yapıyor ama hemen geçiyor.

Artı temizlik sonrasında da ciltte bir ferahlık, temizlik hissi oluşuyor. Yine de her makyaj temizliği sonrasında olduğu gibi elbette nemlendirmelisiniz.

         Bütün makyaj temizleyiciler benim cildimi kızartır, hemen sivilce yapar. Ama ben hassas cildimde öyle bir reaksiyon görmedim. Sonrasında yıkama gerektirmeyen bir şey de olsa, cildimde kimyasal kalmasını sevmediğimden yıkıyorum mutlaka.

      Bence bunu cildinde hassasiyet olanlar kullansın...Malum onlar için yapılmış. Yağlı cilde kullanırsanız elbette etkisini göremeyebilirsiniz. Herkes cilt tipine uyan ürün kullanmalı (Peki sen yapıyor musun diye sorun :P)

11 TL gibi bir fiyatı var, bir temizleyiciye göre uygun fiyatlı.

Beğenmeyenler varsa aramızda, yorum yazarlarsa sevinirim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...