5 Eylül 2013 Perşembe

Bioderma Sensibio AR Kızarıklık Karşıtı Krem

Selamlar tekrar, 
Bu sefer şaşırtıcı olacak ama, oje swatchı yapmayacağım. Aslında ben bloğu daha önce de söylediğim gibi sadece oje için düşünmüş olsam da, sonradan başka şeyler de ekleme kararı aldım çünkü ben bir şeyi beğendiysem ya da beğenmediysem takipçilerim de bilsin, alacak olanlara bir fikir olsun değil mi diye düşündüm. İyi yapmış mıyım?  :)

Bugün Bioderma Sensibio AR den bahsedeyim biraz, ilk önce söylemeliyim ki ben pek fazla kremdir temizleyicidir bilmem, nesi önemlidir onu da anlamam ama..

Kızarıklık sorununu yıllardır yaşamış bir insanım ve bu durum beni bazen çok zor duruma sokabiliyor. Hatta bir seferinde kuzenim : aslında güzel bir kızsın ama, şu suratına kıpkırmızı ne sürüyorsan onu çok abartmışsın, bir daha sürme demişti :D Demek ki benden başkalarının da gözüne batan bir durumdu. Ben de bu durumdan kurtulmak için dr a gittim ve onun önerisi ile kızarıklık için bu ürünü aldım. Kutusu şu şekilde:


Ben ürünü tam da üzerinde yazdığı gibi, gece yatmadan önce normal nemlendirici üzerine kızarıklık sorunu olan yerlere uyguluyorum. Eğer bu şekilde uygulamasaydım 40 ml lik tüp bana 1 ay bile gitmezdi  sanırım.

Sitesinde ürün hakkında şu açıklamaya yer verilmiş:
 Sensibio AR Cream hem anlık hem de uzun süreli kızarıklık sorunlarının giderilmesine destek olur.

 Enoksolon, alantoin ve kanola içeriğiyle sıcak basması hissinin ortadan kalkmasına katkı sağlar. 

 Rosactiv kompleksi® (yeşil çay ekstresi, gingko biloba ve soya fasulyesi) içeren ürün, nemlendirici içerikler sodyum PCA, avokado fitosterolleri, hidroksiprolin ve gliserin sayesinde cildin tolerans seviyesinin yükseltilmesine yardımcı olur.
 Hafif ve yağsız bir yapıya sahiptir, parfüm ve renklendirici ajan içermez.


        Ürün 40 ml ve bana 3 ay kadar yetti. Sadece kızarıklık olan yani göz pınarımın hemen altından başlayıp kulağıma kadar üçgen biçiminde kızaran bölgeye uyguladım. Doktorun söylemesiyle bunu günde iki kez sabah ve akşam cildimi temizledikten sonra uygulamalıydım ama ben sadece gece uygulayabiliyorum. Çünkü kremin yapısı biraz yoğun, gündüz kullanımda emilmeyebiliyor bir kısmı yüzeyde kalıyor sanki. Losyonumsu bir kıvamı var tam katı bir krem gibi değil. Şöyle :


Ayrıca tüp formunda olduğundan kolay kullanım sağlıyor.Öyle kutuda değil yani her seferinde parmak daldırmıyorsunuz. Kafada şimdi bu mikrop doludur düşüncesi oluşmuyor yani. Tüp de şu şekilde :





Daha önce hiç kızarıklık kremi kullanmadım. Ama ben bu üründen çok memnunum. Bu tüp bitmek üzere yenisini almaya kararlıyım.  Deli gibi indirim takip ediyorum diyebilirim. Cildimdeki pullanma ve kaşıntıya da düzenli kullanımda iyi geldiğini hissettim.Sıkıntısı dediğim gibi ciltte zor emilmesi. Bir de çok nadir olmakla birlikte, fazla uyguladığımda ciltte geçici ufak sivilceler yapıyor. Ama o kadar kusur kadı kızında da olur.:)) Dediğim gibi ben çok memnunum ve bu serinin temizleme suyu da dahil her şeyini topladım :D

Açıldıktan sonra 6 ay kullanma süresi olan ürün parfümsüz ama malesef paraben içeriyor. Ben 
64.5 TL ya eczaneden aldım. Internet alışverişi yapıyorsanız çok daha uygun fiyatları yakalayabileceğiniz dönemler olur.

not: yazı tipi için üzgünüm, bir öyle bir böyle oldu :)) Çok denedim ama değiştiremedim. Sorularınız varsa yoruma alayım sizi.
Sevgiler :)


2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba site tasarımını sevdim, uzun uzun anlatmanı da...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim her zaman beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...